Oslo!

Imorrn drar jag till Oslo, staden som gud glömde. Hehehe. Men det är väl allmänt känt att jag avskyr större delen av Norge/folk som föddes i landet. Men idag när det ösregnade och var svinkallt såg jag framför mig hur mysigt det skall bli att krypa ner i mallans varma säng. Hoppas bara hon låter bli att smacka i mitt öra... Vill även åka på en liten utflykt med "Drammen-tjejerna" som jag lite käckt brukar kalla oss :) Vi är verkligen fyra snygga, roliga singeltjejer som inte behöver män för att få bekräftelse. Våga vägra dom galna kroppsidealen!

Bilder från Otra där jag och fruttis jobbade. En liten oas i utkanten av Drammen. Vårt paradis fullt med snygga killar :)

Frankie på jobb



Jag på farbriken



En arbetskollega

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback