viktig information!

eftersom jag inte har någon fungerande telefon så kommer jag behöva sköta en del viktiga medelanden här över bloggen och så hoppas jag att dom som ska få hälsningarna läser här och svarar. Det är lite som ett test för att se vilka av mina vänner som stödjer mig i min karriär :)

Till Nils W: Grattis på namnsdagen. Fint namn. Lagom långt, lätt att lära sig att skriva sitt eget namn vid ung ålder. Har hört att man kan stava det Neels också. Säkert populärt bland bögar!

Till Cissi Spong: Ikea nån dag?? you and me babylove <3

Till Crille Rådman: Gossip girl och pizza?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror nog du lyckades prata med mig på min namnsdag ändå. Tack för brevet! Sparade det till den stora dagen. // bf

2009-10-11 @ 15:42:28
Postat av: ci

när kommer du hem igen babygurl?

2009-10-11 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback