påminnelse

här är det väldigt viktigt att man loggar ut sig från facebook för annars händer det en del galna grejer. sist glömde Sarre att logga ut sig så jag döpte om henne till Sara Lebben Sandahl. hon blev ledsen, stött, arg. Träffat en öm tå? Minns när Nisse glömde logga ut när vi var här på 17:e maj. Malin var jätterolig och skrev först som notis: Knullar (med kondom) hehehe! Sen bytte hon till pung pung pung vilket var otoligt roligt. En genialisk notis tycker jag och självklart var det Mallan :) Tyckte också om den här:

Vad vill kvinnor egentligen ha? Jag vet vad jag vill ha: FITTA!

Malin har ju tyvärr bytt lösenord annars hade jag rätt kul där förra veckan hihihi. saknar cunda123 det var ett sånt komplett lösen.
Dennis S glömde en vacker dag att logga ut så jag passade på och skrev nåt sjukt typ som: Min högsta dröm: Medans jag skiter, pullar en vän (manlig) mig med en tampong.

Ja nåt sånt :) Sen mejlade jag även nån brud, som hade frågat hur det var med honom, nåt i stil med: Är magsjuk, det bara rinner hela tiden. Får springa till toan stupp i ett. Mamma har kommit på en idé om att stoppa diarrén med en megatampong. Men jag tänker på dig mellan "attackerna"


Gud nu dööööör jag av garv!

Tipsar bara om att en annan lite rolig grej kan vara att byta namn till nån annans. Som när jag bytte till Julia Gerhardsen och julia får slag och tror att någon typ kopierat henne eller nåt. Crazy I know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback