ööööööhh

ligger i min säng och försöker sova men det går inte. för typ exakt 1 dygn sen åkte jag till skåne och det tog helt sinnesjukt lång tid, vi var typ framme halv tre och sen skulle hästen in och så verkade caroline, som vi skulle bo hos, vara borttappad. Men det är såklart ingen nyhet :) Hon är lite galen men som tur var slapp jag provrida nån häst mitt i natten. Hon verkade ha en liten ny fetisch: fika i ödeshög! Hon ville helt badly att vi skulle träffas där och fika. Trevligt bara det att klockan var halv två på natten.. Nu är jag ju i allafall hemma efter några timmar på tåg och ska försöka vila lite för jag ska på feeest :D Halloweenparty hos jobe och teo och sen är det tegellördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback