Hårt arbetande hemmafru

Är nästan lite trött fast det hände en del fina saker idag på jobbet. Har t.ex blivit skissad som en superhjälte vilket kändes rätt kul. Påminner mig om att jag en gång ritade mig, björn och melina em som seriefigurer. Måste leta upp dom och scanna in dom!
Hade tyvärr en vääääldigt lång tid som rastvakt, ca 50 minuter och det var typ 20 minus och blåste som bara den. Gick runt där och hade tråkigt och kom fram till att vara med Malin smedman t.om hade livat upp mig i den situationen! Och då vet man att man har tråkigt!!!

Såg att någon frågat om Suri Cruise inte hade lånat min Celeste bara?! Otroligt korkad fråga! Det ser ju t.om min föredetta hund (död) att det inte är samma eftersom min är mycket sötare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback