funderade lite på.......

att adda Jocke B på fejan. Var lite uttråkad så jag tyckte att det kanske var en bra idé, kanske främst för att jag hittade lite gamla hatlistor, typ från 1,5 år tillbaka och där på en hatlista stod:

Jocke B. Och allt som överhuvudtaget påminner om honom.

Nuförtiden kan jag dock inte ens ogilla honom, framförallt eftersom jag inte känner mannen!! Man ska inte döma folk innan man känner dom och det tycker jag inte att Jocke B heller borde göra. Vem pallar med att fundera på om någon är lite tjock eller lite smal eller lite turk eller lite finne?? Kolla på mig liksom: jag har två polare som är halvgreker!!! Snacka om att vara öppen mot främmande folk!

Mina två "kompisar" med främmande bakgrund:



BRA BEN TJEJER, BRA BEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback