en god morgon!

Det här är verkligen en bra bra dag! Trots att jag vaknade kl 05.20 av att min mor skickade ett sms till mig om att det typ haglade och trots att jag inte kunde somna om och trots vetskapen om att det är ett helvete där ute som jag måste attenda. Drömde förövrigt att morsan hade baconflunsan men jag var för upptagen av att hjälpa Jennifer (från våra bästa år) att välja mellan Jack och Jude Law. Båda låg nakna i hennes säng..



Jack
eller
Jude



Though choice!

Vet ni förresten att jag och Suri Cruise har samma gossedjur, Celeste Babar




Så coolt, jag vet! Ni får låna. Om ni är snälla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte din hon har då? Skulle också vilja ha en sån!

2009-10-13 @ 14:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback