Draft: Okt. 13, 2009

Funderar kanske på att lägga upp mina bästa inköp på loppis. Köper ju en hel del faktiskt. Det här fatet hör nog i allafall till favoriterna:



Det var halva priset på allt på Kyrkornas second hand i Grindtorp så det kostade 125 spänn. Kan vara det dyraste jag köpt på loppis näst efter nån slags glaskanna som man har hembränt i.

Köpte också ett nyckelskåp för 15 spänn som jag målade om igår. Det är inte riktigt klart för det ska få en del silvriga detaljer. Jag gillar det även om jag inte har den blekaste vad jag ska med ett nyckelskåp till!


Kommentarer
Postat av: Nisse

Kan ju alltid ändra versionen till att du faktiskt gjort nyckelskåpet själv.. Och sen ge bort i julklapp till någon(farfar).

2009-10-14 @ 09:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback