det snöar

usch och fy!!! Men eftersom jag är på VÄRLDENS bästaste humör idag så vägrar jag att nedslås av detta förskräckliga väder.

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!

Shit den meningen är sjukligt klämmkäck alltså. nästan så man mår lite lite illa samtidigt som jag får upp en bild i huvudet av en familj, alla klädda i likadana träningsoveraller, jättelyckliga, typ ute och campar eller joggar i trupp.

Nu kommer ett litet Livsråd här från LC:n (lifecoachen):
istället för att se snön och tänka att jag döööör och på det sättet hamna i en negativ anda så väljer jag att se snön som ett tecken från gud att han tycker att jag är typ snygg eller nåt i den stilen. Superpositivt ju :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback