charmerande!

Har gjort klart denna idag:



(för er som undrar är det en nåldyna/princesstårta) Har alltid velat ha en sån för vi hade en i syslöjden i grundskolan. Är så lycklig och stolt!
Och nästa vecka ska jag ha två timmars planeringstid! Det låter kankse oviktigt men det är jättecoolt. Då ska jag liksom planera syslöjdslektionerna och bilden. Funderar redan på om jag ska ha med mig en macka (dubbel) för att verka lite rutinerad. Funderar också på att då och då avlägsna nåt ljud typ lite suckar eller nåt sånt så alla inser hur hårt jag planerar..

Här är förresten mina nya stövlar för den som är intresserad:



Och mitt nyckelskåp som är klart!!! Är t.om snyggare irl för den rosa färgen är starkare! Sinnes jag vet:



Ignorera gärna apans vindögdhet.

För övrigt har det inte hänt särskilt mycket, snackade lite med Tobbe K och Dennis <3 Den sistnämde verkade väldigt avis och märkbart irriterad när jag "råkade" nämna att Bjärt försökt ringa mig idag (nämde dock inte att jag först försökt få tag på Bj). Vem som får Björnelinas eviga kärlek kan bara tiden utvisa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback