är i

Oslo! vill ju inte missa oslo hs liksom :) Sarre Sandahl är jättetaggad för det är nämligen så att vi precis tog reda på vilka ryttare som är där och en väldigt duktig young rider är där, Robin I, så Sarre är jätteglad. Hon älskar nämligen young riders. Så här gick det till första gången Sara träffade Robin I (kan också ha varit den enda). Jag däckade och spydde lite lagom så jag fick höra historien dagen efter av Sassa her self:
-När RobinI sätter sig bredvid mig så tänker jag först: vad är det här för jättenördig kille?! Men det var innan jag visste att han var young rider!
hehehe mega LOL. Det roliga är ju att Sarre inte ens rider, typ aldrig klappat häst. Men hon visste att en young rider alltid är en young rider, då kvittar det hur nördig man är från början. Man är alltid megacool om man är young ridah! Tror förresten att det är så här Bjärts polare Robin A har fått sitt smeknamn för Sarre trodde typ att han hette Robin I så började vi kalla honom det och sen gick vi över till Young ridah och det har hängt kvar lite granna på tegel. Ibland blir young ridah lite sur och skriker med munnen full med kebab: varför kallar ni mig så?? han har verkligen inte förståt fördelande med att vara en äkta young ridah

Hoppas på följande imorrn:

Smidig plankning
Handskakning med RGB plus idolbild till fejsbook
Idolbild med Robin I till fejsbook
Lyckad plankning
Gratis mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback