ojojoj

ska verkligen hinna med jättemycket idag! nästan så att man blir stressad. Först och främst tänkte jag lägga upp lite random pics från sommaren/början av hösten på fejan och efter det ska jag kratta löv (massor) och sen antagligen dusha eftersom jag kommer vara svettig av ansträngningen. Och sen ska jag nog ringa JosseB.
Igår var Josifer och jag i TC, det var bröllopsshow och den kan man ju inte missa! Vi var nog inte dom enda tjejerna som stod och drömde om att en dag få vandra fram till altaret och gifta sig med en prins... *drömmer mig bort*
Det var dessutom rea på piccola(pizzeria) i helgen så man kan ju verkligen konstatera att det händer grejer i Täby kommun!! Har förövrigt blivit erbjuden jobb på piccola två gånger. Gillar tanken på att jag skulle jobba på en pizzeria i täby kyrkby resten av mitt liv :)


PIZZA NÅGON??

Hade förövrigt en sjukt vit helg om man bortser från två öl jag drack på fredagspuben på linköpings universitet med bjärt smedman med vänner. Förstår att vissa (jullan) är lite avis nu.... Men inget hände mellan bön och mig, vi hade bara lite male bonding. ;);););)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback