har färgat håret

meningen var att det skulle bli typ mörkblont, pyttelite mot det bruna hållet. typ sandré :)
tyvärr blev det lite fel, blev vääääldigt röd. hårbotten blev dock lysande orange. Frisyren påminner mycket om en 60-årig tant och tillsammans med den starkt lysande rödbrunlila färgen skapar det en siluett av stark lesbiskhet. Förresten vill jag bara klippa in att min mamma står bredvid mig och varnar mig för att lägga ut sånt här. Hon tror på allvar att jag skulle kunna få ett mejl av någon tjej som på porrigt sätt skriver: jag älskar rött hår.
Ska färga om håret igen, helst innan ryttargalan på torsdag. Frisören kan ha insett sitt fel eftersom hon erbjöd mig att komma tillbaka och färga om gratis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback