timme 3




Alla sover utom Jullan och Jag som är cool:



är nästan i Karlstad. påmindes om min häst munken som tyvärr är avliden. Lyssnade på I´ll be missing you med P-diddy. Det är Munkens låt. Grät lite granna. Det luktar svett, är inte jag, har känt efter tusen gånger och även bytt tröja. Malin tycker att jag alltid luktar svett så jag kanske skulle dö på fläcken. Då skulle hon bli glad så hon alltid kunde få all uppmärksamhet själv. Hon är en sån attention hoe!!!!

Förtjänar jag Malins ondska? Svar Nej och här är beviset:

Tog med presse, halloumi och godis
Lånade ut min nyaste kjol och ett par byxor
Lämnade kvar mat till henne
Lagade en festlig måltid i hennes ära

Trots detta är platsen som bff inte helt ledig men kanske snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback