Living the dream

in fashion palace!! Är där nu, helt bananas! Fashion palace är Sarre, Mullan och Fruttans hem mitt i oslo city. Som jag precis beskrev lägenheten: Det här är classy, det är här brudarna som rakar fittan bor.
Blir lycklig av att vara med dom här tre (välrakade) tjejerna <3

PS. Fann rött könshår i duschen. Har Bork De Lauer rött eller?? Tror han varit där för alla som jagar och skjuter lerduvor har rött. DS.

Humör: dåligt tills jag entrade fashion palace
Lyssnar på: Bosson - one in a million
Ser på: (Väl)rakade fittor (3)
Dricker: Whiskey som vi fått av BDL i gåva för att vi ställde upp i De Lauer klanens årliga hubertusjakt.

Ska gå till Yatzy, betstämt mig för att ge norge en chans till. Sista. Likaså Mallans sista chans till vänskap med vännen med stort V: Charlotte Maria Valentina Esther Engbom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback