Hejcon Bejcon

Min hals gör fortfarande ont, min näsa är täppt. Är det bara jag eller tycker ni också att det är extremt jobbigt att vakna mitt i natten med massa snor i näsan som vill/måste ut? Här om natten hemma hos Mullan började jag fundera på om det finns människor som typ snyter sig i handen för att sen smörja in sitt k-organ med snoret? Måste ju finnas folk med den fetischen, kan ju inte vara den första som kom på tanken. Förra gången jag var väldigt förkyld fick jag även bekräftat att jag är jätteäcklig:
Berättade för min mamma, en avlägsen släkting vid namn Matilda som förövrigt ska bo hos mig nästa vecka och min far att jag snöt mig i lakanet eftersom jag inte hade näsdukar vid sängen och Mamma och Matilda blev otroligt förfärade över det här faktumet och tyckte typ att jag var världens äckligaste människa, försökte söka stöd hos min pappa som vanligt genom att säga: men vadå så skulle väl du också göra om du vaknade mitt i natten istället för att behöva gå upp?
Han svar blev, inte helt förvånande, väldigt kortfattat: Nej. Och sen fortsatte pappa titta på cops och jag insåg att jag är jätteäcklig (fast jag kan ändå inte tycka att det är SÅ himla äckligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback