hej vad händer (och fötter)?

Hehehe så himla fyndig jag är :D
Jobbar otroligt minimalt pyttelite den här månaden, nu i veckan bara på tisdag i fem timmar. Idag har jag dock varit sjuk så aktiviterna har inte varit jättegalna.

Saker jag gjort idag:

*Facebookat heeeela dagen utan att något överintressant skedde *SNARK*
*Kollat in på Mullans blogg varje halvtimme i hopp om uppdatering (kom först nu)
*Försökt laga min telefon med hjälp av en köttyxa som tydligen gör större underverk
på 500 kg patanegro (spanskt hästkött)


Tips från rutti arbetslösa Lo till dig som har en ledig dag:

*Gör ett tv-schema med våra bästa år, glamour, hem till gården mm.
*Busring till folks jobb
*Drick vin på morgonen och dansa naken
*Dippa popcorn i ostdipp
*Lista dina vänner (i mitt fall manliga) i en giftesmålsordning
*Köp ett kontantkort och skicka galna sms till alla du känner
*Köp hem ett solarium i smyg och låtsas att du är hudtyp 3 (blir brun, kan inte bli röd)
*Börja följa en 14-årig tjejs bilddagbok, möjligen ett helt kompisgäng beroende på hur mycket tid du vill spendera framför datorn. Drama, drama, drama




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback