Aktivt bloggande

Är superbloggare nr 1 idag och resten av mitt liv. Har ju all tid i världen så jag ska även sätta igång med en del spännande projekt:

*Skriva en bok (denna ska få ett slut också)
*Sticka klart en mössa som min mamma började på för tio år sen
*Börja måla tavlor

3 affärsrörelser jag ska starta:

*Dejtingförmedling där kvällarna är annordnade efter olika genrer (förövrigt världens sjukaste ord/stavning/böjning)
-Psykfall, Missbildning, Enorm svettlukt är några genrer

*En skämtbank där man kan köpa/låna ett skämt eller en bra line av mig.

*En cykelbutik (rustar upp old bikes och gör dom mer än körbara)

Kan även stolt presentera att jag ska starta ett välgörenhetsprojekt som faktiskt inte gynnar mig själv utan.... SPÄNNING... TADADADADA: mina vänner!!!!!
Det går helt enkelt till så att jag väljer ut säg Julia G och skriver ett blogg inlägg om vilken fantastiskt tjej hon är så blir hon helt lycklig. Självförtroende-boosting kallar jag det.
Kommer även bränna skivor till mina vänner med utvalda låtar just till dom :D Var spänd varje dag när du hämtar posten, en dag kommer turen till dig och din låda

Kommentarer
Postat av: julia

väntar spänt på mitt boostade inlägg!!!!!!

2009-05-20 @ 18:03:07
Postat av: mappie

väntar spänt på mitt boostade inlägg :D

2009-05-25 @ 12:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback