Suck suck suck

Jahajahajaha det här känns så himla bittert för det här skulle bli en kanoners trevlig afton, vi invigde den nya tv:n som förövrigt är rätt stor, måste ta en bild. Faktiskt så har vi inte bara ny tv utan ett helt nytt rum att kolla på tv i, med heltäckningsmatta och allt :) Pappsen och jag invigde det hela med lite nötter, lapin och en match mellan Liverpool-Real Madrid. Kände mig hoppfull ända tills domaren visade sig vara lite av en idiot (kommer skicka en torped till hans hus senare) så det blev lite stillsamma tårar från min sida när jag insåg att Real Madrid åker ut. BUHUHUHU
Blev i allafall påmind om en sida jag brukade spana in som jag helt glömt bort,
Kickette.com Man måste ju hålla sig uppdaterad om spelarna, fotbollen är och kommer alltid vara rund så det är ju väldigt mycket mer än just den som intresserar! I Real Madrid skulle jag i allafall kunna lista favoritspelarna enligt följande:

1. Guti - förrut var han bara snygg, nu är han både snygg och bra!!!



2. Casillas- är jättejättesexig när han kör några brutala räddningar



3. Heinze- en ny favorit, inte på plan men han är rätt snygg. När ni betraktar hans snygghet ska ni ha i åtanke att han har ett tyskklingande namn, det betyder alltså att även fast han är från argentina så kan han ha tyskt påbrå = vi vet alla hur föjävliga tyskar brukar se ut (minus Jan Tauer).



Jaja imorrn spelar Manchester United och då behöver man egentligen bara en sen kan resten se ut som skit.



Men gud nu känner jag mig som tolv igen, måste nog kila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback