ogod morgon

det är verkligen ingen vidare bra dag idag, allt jag vill göra är att ringa mig sjuk, dricka mig sjukt packad mitt på dan och lyssna på typ Abba och dansa runt i mitt vardagsrum. Tyvärr blir det nog inget av med det, ska nog rycka upp mig lite och åka och jobba. Igår var mina förhoppningar att jag och Bjärt S skulle ha ett romantiskt våffelkalas men det blev inställt men dagen var inte helt tokig ändå för jag hann först med att meata min ny-gamla soon-to-be bästis (igen!) Crille Lådman och sen drog jag och farsan till golftältet och bollarna gick min väg och jag låtsades vara ett framgångsrikt golfproffs, efter det låg jag i min säng, drack en öl och snarrade lite med Rizz m.flera.

Saker som är bra:

Mullan kommer hem nästa helg och hon har gått med på att gå till tegel vilket kommer bli som förr i tiden!!! ÄNTLIGEN <3

Sarre kommer sen hem och det kommer göra mitt liv komplett. Nästan hehe. Saknar henne som bara den! Drömde förövrigt att jag, Crille, Mullan och Malin S satt i en hotellsäng och Sarre kommer in och visar upp ett rosa sidentäcke hon sytt till sin bröllopsnatt och sen visar hon även upp ett par stringtrosor som hon ska ha på sig. Undrar vem den lycklige är?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback