nära döden

Alla som känner mig och tycker om mig i allafall pyttelite borde vara väldigt lyckliga för jag har precis varit nära att förorsakas i en allvarlig olycka. Höll på att skruva ner min garderob när den plötsligt rasar ihop, över mig!!!!! Jag hade faktiskt lite tur för en jättejättetung planka landa ca 5 cm från mitt huvud. Efter det här slog jag sönder en spegel vilket medför 7 års olycka, men man måste ju tänka positivt så jag ser framemot att turen återvänder när jag är 28.
I vilket fall har det tagit hela dagen att monterna ner min garderob och sätta upp min nya byrå som fortfarande inte är helt klar, det går ju visserligen fortare än om typ Malin Smedman hade gjort det men liksom ändå!!!
Har hunnit med en sväng till utlandet, i fredags. Jag och två invalida människor drog till åland och köpte lite sprit. Det var fint att återse ön, funderade ett tag på att stanna för evigt, dels för att jag mådde så dåligt att jag helst bara ville ligga kvar och spy upp ännu mer jäger/cola. Drog i allafall hem, hade en rolig lördagkväll men tvingades tyvärr gå upp typ kl 8 eftersom Crille skulle jobba och vi sov över hos honom. Ville spy hela vägen hem från tåget men det kändes inte helt okej att kalva så där officiellt så istället lyssnade jag på Keane och hann "spela in" en musik video till Everybody´s changing. Borde bli musikvideoproducent! Väl hemma la jag mig i sängen, kände en extrem längtan att spy ut genom fönstret men min mamma var i rummet bredvid och jag vet inte riktigt om hon uppskattar att jag spyr i rabatten, har visserligen hänt förrut men ändå :)
Igår var man ju även hemma hos Kattbjörn och kollade in hans lägenhet. Så himla mycket vuxenpoäng att bo själv i en trea! Kollade lite på Landet för länge sedan. Ville grina/krama mina gosedjur. Så himla sorgligt när Lillefots mamma dör!!!! Fick i allafall vara med da guys eftersom det var internationella kvinnodagen igår. Tackar gud..


Har förövrigt en ny favoritlåt, vet inte riktigt om den är ny för jag känner extrema 90-tals vibbar. Ladda ner den för din egen skull: Spin Doctors - two princess
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback