Min lya

Min Lya


Känner att det är dags för mig att ge er kära läsare en chans att få reda på lite mer om mig. Därför har jag under eftermiddag tagit några bilder på mitt hus m.m









Min lilla lya, inte mycket att skryta med, jag vet men det duger. 

























Bad tjänstefolket radda upp sig utanför för en bild, några har fått slutat sen jag kom på att dem har jobbat svart med mera.. Jävla sossar!






























Håller på att renovera köket för tillfället men tog en liten bild




























Precis som i MTV Cribs så ska ni få kika in i min lilla frys, kan bli bra när det blir klart!
































Sen har vi gästtoan, Crilleboy2 måste ju ha någonstans att kissa på efter 1,75 liter Captain Morgan eller!?


































Självklart får vi inte glömma utsikten, JÄVLA MAUD som ställt en kikare i vägen när jag ska ta en bild på vattnet.. IDIOT




























Fick inte med den på bild från lyan, men min jolle som jag kallar för "Lotten" står precis runt hörnet.



































Dricker bara Champange som är äldre än mig själv, samma sak gäller bilar! Fick lite ont om pengar när jag köpte allt annat så fick bli en VW Jetta -82. 




















Kommentarer
Postat av: Anonym

3

2009-03-03 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback