Kapten Lo här (bloggägaren)

har fått en del klagomål på min gästbloggare men det är inte det enda jag fått.... Har även fått ca 20 nya läsare och slagit rekord, har aldrig tidigare varit så välbesökt. Ibland får man helt enkelt sälja sig själv till djävulen :D

Du blir medelvärdet av de 5 personer du tillbringar mest tid med (förklaringen till varför jag säljer mig själv så billigt)

Hade en totalt underbar dag på muséet. Gick en guidad tur i uppfinnarrummet. Min hjärna började genast gå på högvarv och uppfinna lite nya saker. Ska nog börja göra mer kulturella saker som att gå på muséeum, gå på bachkonserter mm. Höll ju på en del med sånt här förr i tiden, när min mamma hade större bestämmar-rätt över mig än jag själv. Tror att jag började totalvägra efter Svansjön. Det var den bästa balett jag någonsin sovit mig igenom.
Anyway så är Norway inställt, inte för alla men för 4 väl utvalda personer (Me,cattap,bjärt,mackan). Måste kolla upp vilka ideeal dom gått efter när dom valde ut inbjudna/oinbjudna. MEn hehehehehehehe det behöver jag faktiskt inte kolla upp för jag vet det redan och ja alltså Jullan, Jo, Mullan, Fruttan jag vill helst inte skriva det här men temat på festen är FUL och det är därför vi 4 inte får komma och ni får.
Tror att vi istället drar på annan roadtrip. Kryssning?

Btw kan jag berätta att Crille dukat iordning med två tallrikar och lagat korv till middag idag, sjukt romantiskt! Korven var även kryddig och vi spelade mastermind.
Imorrn skulle jag vara hjälplärare men nu är läraren sjuk så jag måste vara både headteacher och hjälpis. Kommer gå galet till vill jag lova! Fick en lapp där det stod två namn, dom två snubbarna som behöver kollas till extra. Hon hade dock glömt att skriva att dom även behöver handbojas och få några slag i huvudet av en golfklubba för att sitta still i samlingen. Nu ska jag ut och sladda, puss kram hej

PS. Min självbiografi går bra, väntar bara på Melinas adress så jag kan skicka den för lite läsning. Visst den skulle kunna fixas till lite granna men vem är väl jag att fingra på ett mästerverk?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback