idag är ingen vanlig dag



nej för det är min namnsdag! hade nästan glömt bort det men min mamma ringde och väckte mig för att berätta vilken fantastiskt stor och speciell dag det är! Man skulle väl nästan kunna säga att det är lite av en pseudonamnsdag, nu kanske inte alla vet vad det betyder för alla människor på denna planet kan ju inte ha lika stort vokabulär som jag och Oliver Schultz, och tur är väl det för om alla hade det skulle ingen kunna ha ovanligt stort vokabulär utan helt enkelt ett helt normalt ordförråd. Hur tråkigt skulle inte det vara liksom??

Igår var Cissi Spong och jag och tränade, ville mörda henne lite granna eftersom hon tvingade mig att fortsätta fast allt var jättetråkigt och jättejobbigt och dessutom så såg hon oförskämt oansträngd och snygg ut medans jag såg ut som en stekt gris. Fast efteråt kändes det fint och det var nästan så att Spoon kunde bli min privata tränare. Vi körde en rätt kul lek också medans vi stod där, jag sa ett ord typ Kyrka så sa spongan det första hon tänkte på vilket var präst och då sa jag snopp och sen sa spongan man och så fortsatte allt i många många mil. Superkul :D

Senare i afton är det dags för Gossip girl, sjukt spänd!!! Tisdagar är alltid en bra dag att vakna på, det är så himla mycket I´m Chuck Bass över den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback