"Skål för fattigdomen"

Var precis inne på Sarre blogg och skrev en kommentar och frågade hur det gick med ögonbrynen och om jag skulle noppa dom åt henne. Det här är sånt som roar mig oerhört framförallt eftersom Sarre först noppade ögonbrynen rejält och sen blonderade dom. Jag skulle inte kunna vara lite bättre på att roa mig själv eller!?

Nej nu måste jag byta om och kanske ta på mig deo och sen dra ut

-" Har jag bestämt mig för att vattna blommorna så gör jag det, vare sig det regnar eller inte!"  -som Pippi skulle ha sagt.


Frågestund: Vem sa vad? Vinn en spritflaska!!!



1. -Det är en världslig sak. Hälsa din mamma det.

2. -Jag är ett barn och det här är mitt hem. Alltså är det ett barnhem.

3. Pelle hittar en rund sten som man kan önska sig något med och han önskar att hans syskon ska komma hem. När han lagt ner stenen och går därifrån, vem tar då upp den och säger:
-Och jag önskar mig en chokladglass också.

4. -Varför skulle jag vara nykter just idag?

??????



Ett av mina favoritcitat:

åååå vad jag sjunger fint, tycker inte du det? "Lotta på bråkmakaregatan"

Neeej nu pissar jag på mig hahahahahaha Bäst att ni alla går hem nu för om ni inte gör det kan ni ju inte komma hit igen och det vore ju synd.


Kommentarer
Postat av: sarre självklart snyggast i norrort

hej ditt gigantiska kläggveck. vill bara skriva tillbaka att jag aldrig har noppat mina ögonrbyn och vill ogärna börja med det :( har lite dålig självförtroende pågrund av det, vill ju gärna ha stora burriga blekta bryn som dit anus. men tack ändå gummisen.

sen får du mer än gärna hjälpa med att hålla koll på utväxten. suck liksom dem växer ut som odjur de fula mörka håren. så du kan mer än gärna komma hit var söndag för min veckliga blondering utav bryn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback