WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE

Nu ska jag och älskade vännen Spooon gå på Oasis och efter det ska vi festa och det kommer bli ett evighetslångt dygn för mig för jag vaknade kl 6 imorse och jag hinner antagligen inte sova mycket innan jobbet imorrn och efter det kommer Mallan hem och hon är ju rätt krävande så det blir ingen sömn då inte!!
Idag hade jag uppkörning btw. Var orolig eftersom jag igår kväll var på the manks spelning och blev lite packad (är väldigt lättpåverkad). Det gick i allafall vägen vilket är helt sjukt eftersom jag körde som en galning. Jajajajaja Happy :D Måste dra


Jullan och Spoon med the Manks (nästan hela)

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej ringde du mig? nepp gjorde du inte. jag slutar läsa din blogg nu. din besökarstatistik sjunker alltså med 50 %. rätt åt dig.

2009-01-28 @ 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback