hej bejbys

igår efter att jag varit uttråkad var jag på en romantisk middagsdejt, kan inte säga med vem för personen i fråga är så känd att ni skulle bli helt blåa av avund :) Förresten funderar jag på att gå utan trosor i två veckor, som ett experiment. Äckligt kanske ni tänker nu men det är ju faktiskt helt naturligt!
Efter dejten kollade jag på Benjamin med Heddisch och Crille. Benjamin är ju liksom superkul, det tycker väl typ alla, men det finns inga människor på denna värld som garvar så hysteriskt och åt exakt samma grejer som Crille och Heddan. Tillsammans till döden skiljer dom åt??



Sen läste vi Heddans gamla blogg och det var såklart kul :D
Visste ni att han sålde sin moppe suuuuuuperbillgt för 2500 spänn för att han tyckte att killen var så himla korkad att han behövde den mycket mer än alla andra som även hade kunnat betala mucho more!?
Tycker att min anledning till billig försäljning av mopedos är mycket bättre (kan tyvärr inte tas upp här, för sorgligt).
Andra roliga saker i bloggen:
Heddan listar höjdpunkter under en skiva, typ retarded skivan.
* Han dansade med Kicci (plus Rosanna eftersom dom satt ihop). ÅH Kicci är sååå cool, önskar att hon dansade med mig. Många coolhetspoäng till Johan.
*Crille och Heddan blev mordhotade och nästan nedslagna av Lillguns softa polare Nisse. (helt sjukt att Crille inte mindes det här, stackars C han kommer kanske dö snart)

NU kommer vi till det som är anledningen till att jag är på jättegott humör och garvar lite lagom gott, kan tänka mig att Crille garvar på ett lite råare sätt.
När kvällen var över fick Johan bråttom till bussen och sprang fort dit, han var tydligen glad över att hinna med den MEN senare ringer han Crille och är vääääääääldigt bitter och säger med nedstämd röst:
- Jag måste gå tillbaka och hämta bilen.
HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHHÖHÖHÖHÖHÖÖÖ LOL ofta man glömmer att man åkt bil! Är säker på att den 45 minuter långa promenaden i äckligt väder gjorde dig gott Jojo!!

Hur fint är inte det här?? Obama är sexig..


 

Kommentarer
Postat av: mallan

heddan är ju en underbar man

2009-01-21 @ 20:27:24
Postat av: mullan

garvar ihjäl mig åt heddan

2009-01-21 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback