The american dream is alive

I morse anlände jag till Sverige, en folktom flygplats, en kall bil och massor av granskog. Fick även lyckan att höra både Uno Svenningson och Fame Factory-Anders på radio, efter varandra!!! Var bara Elin Lanto som saknades för att göra den trekanten fulländad. Ibland är Sverige för underbart va :D:D:D Gudgudgud allvarlig depression on the way!!! Det här landet suger verkligen, det är ju helt fucking folktomt, har inte sett en endaste mänsklig varelse på hela dagen! Waz up liksom? Är sjukligt trött men har i allafall hunnit med en del telesamtal. Väldigt stolt över det btw för jag hade väl först tänkt att aldrig sätta på min mobil igen men nu har jag i allafall ringt dom obligatoriska vännerna (Grattis till er utvalda). Har en jätteviktig sak att ordna upp som kommer ta väldigt mycket tid, minst 30-40 timmar men jag pallar ej. Ska nog skita i det och istället skriva lite på min nya bok, gravidvaka heter den. Väldigt spännande handling om jag får säga det själv. För att göra en liten summering så är det en random dude (kanske kommer basera henne på Julia G, har ej bestämt ännu) som typ möjligen kanske är pregnant så hon bjuder in alla friendsen till en gravidvaka och så sitter dom och typ käkar massor av food, allt som finns nästan och ja så händer ju såklart massor av crazy fucking grejer under tiden. Galen handling jag vet!!! Gravidvakan utspelar sig i allafall i ett vardagsrum i Sollentuna där en tjej som heter Tove bor (det är Cattap) Det jag i allafall vill säga till er alla är att jag just nu önskar att jag var back in the US för imorgon svärs Obama in som president och det hade varit coolt att få vara där på den här historiska dagen. Såg i allafall Bush sista tal. Hade önskat att han hade gjort något dramatiskt, typ börjat skjuta vilt med en pistol mitt i alltihopa! Amerikanerna är i allafall ett folk som tror på en ljusare framtid. Jag borde flytta dit, för min framtid ska ju bli ljus! Man blir liksom helt meddragen av deras positiva entusiasm och deras enorma kärlek till landet, jag börjar t.om. förstå hur man kan bli troende.
Yes We Can



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback