suuuuuuuuuuuuuck mitt liv är ruttet

Igår var först en bra, jag käkade apelsiner, tittade på Notting Hill och planerade min framtid som frukterian. När man är frukterian äter man bara fallfrukt, allt annat har i en frukterians ögon blivit mördat!!!!

Mördade morötter


Efter det här blev allt dåligt, jag fick sällskap av små demoner som försöker ta befälet över mig och göra mitt liv till ett meningslöst deprimerat fittigt helvete. Att dom aldrig kan ge sig!!! Suck jag vägrar att släppa till, inse!!!!!!!!
Som tur är vet jag ett himla bra knep för att bli på bra humör, man tar på sig fina kläder och går på middagsbjudning vilket var trevligt, har saknat att gå bort med mina päron som man gjorde back in the days.
Förresten kan jag berätta att när jag var sjuk så blev jag tio grader friskare av att sätta på mig dom snyggaste trosorna jag kunde hitta. Jättebra tips!
Idag känner jag mig i allafall väldigt förvirrad, jag är för gammal för mitt eget bästa, mitt psyke klarar knappt av att acceptera min höga ålder av 20. Det värsta är väl kanske det faktum att alla vänner bara försvinner och att jag faktiskt borde göra något av alla dom saker jag drömt om. Kanske att det vore en idé att gå under jorden och leva som en annan människa resterande liv? Jaja Jempa ska i allafall liva upp mig, godis och shopping föreslog hon, jag är osäker på om det hjälper, det är inte lika effektivt längre! Här behövs starkare grejer känner jag! Har provat glögg, mamma blev förskräckt, ooooooooooohh det är ju alkohol och så här tidigt på morgonen!!! Hjälpte i allafall inte.... Pappa föreslog skridskor vilket var en fin idé fast jag vill hellre slå golf i tältet för det är det enda som får mitt hjärta att slå dubbelt av glädje! Golf och lerduveskytte och Bork De Lauer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback