saker jag borde göra:

*ha en vit månad
*skaffa ett jobb
*städa
*borsta håret
*börja banta
*gråta över att jag ser ut som ett finnigt monster

Kommer antagligen inte göra något av det här, om mitt liv verkar lite smått omeningsfullt just nu så kan jag bara föreställa mig vilket helvete det skulle bli om jag tog en vit månad. Fyyyyy vem kommer på en sån dålig idé, förrutom Crille R och Adrian??? Två stora jubelidioter det där alltså.... Dom påminner för fan om Cattaps döda hamster!

Det är lite svårt för mig att avgöra när man borde börja ta tag i sig själv och sluta äta chips till frukost mm. Just nu känns det som att mitt jullov varar tills nästa lov börjar vilket är i typ mars. Jaja innan dess ska jag hinna med att gå till Apoteket och sedan har jag, min älskade Jobjörn och gullegrisen Mullan bestämt att supa oss redlöst berusade och sedan gå till Tegelbruket. Spännande, det var ju inte igår man besökte det stället!!!

Jaha så mina enda planer för det här året ser alltså ut så här:

13 Jan - en veckas resa till NY
Någon gång i Februari - Gbg horseshow (Malin Bayard, massor av sprit, vita ridbyxor och jag själv kan absolut vara en underbar partyhöjare)

Borde hinna med en kryssning, ett besök på Åland (senaste blev tyvärr inställt pga. min sjukdom), några färdigpluggade kurser och kanske en sista minuten till typ Thailand???


CattaPs före detta Hamster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback