Melodifestivalen näst

Har varit lite kreativ och skrivit en låt till Mellofestivalen. Nu behövs bara en artist som vill framföra den. Här kommer ett litet utdrag ur sången:

Såg dig i Knutby C
Trodde du var en fe
Det visade sig att du vaaaaa
en sån man vill ha

Kärlek till mig
Kärlek till dig
kärlek till oss
jag ser ut som Kate Moss

Baby Baby Baby Loooooo
På oss två jag troooo

Nu kommer en kör in och nynnar dessa ord en lång stund:
En kopp choklad, en kopp chocklad, en kopp choklad

Du ville inte hångla
och var jättesvår att tvångla
Vill du bli miiiiiin
så snälla kliv in

Kärlek till mig
kärlek till dig
kärlek till oss
Älskar dig verkligen Ross

STOR NYHET, HÅLL I HATTEN:

Ingen mindre än Mats, Matteboy, Severin ska gå till Tegel ikväll. You crazy motherfucker!!!!!!!!!!!!!!!! Måste dit och jaga honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback