Med mig är det alltid något!

tydligen... Igår hade Crille, förrutom middag även en överraskning till mig. Jättespännande, verkligen!! Och vilken överraskning det var. Tror knappast att ni kan inbilla er min glädje när det visade sig att överraskningen var........ SPÄNNING!!!!! JOHAN HEDMAN <3<3


Crille var väldigt givmild mot mig men tyvärr inte mot Heddan som inte ens fick ett stort glas att dricka cola ur :(
Efter givmildheten började Crille bli smått påfrestande, han klagade mest hela tiden över vilken usel vän jag är. Enligt honom är det värsta med mig att jag alltid kommer försent och missar tåg och bussar och sånt. Det är i dom här situationerna jag får sms där det står: Med dig är det alltid något... Kärleksfulla men ändå anklagande. Jag kanske förtjänar det. Cri fortsatte i allafall med att räkna upp allt som var fel med mig samtidigt som han även höjde en annan vän, Mallan, till skyarna. Men visst fine with me!!!!
So go ahead, go. Be together. There's nothing standing in your way now, ‘cause I'm out

Kul då fick man med en liten line från Gilmore Girls också, kan dom scenerna där Jess var med utantill. Hehehe han är hetare än hetast. Chuck är ju liksom så het att det ställer till bekymmer, typ som den gången jag sett på några klipp med honom och jag blev så kåt att jag inte kunde röra mig vilket ledde till att Mallan och jag blev instängda på biblioteket en hel natt men Jess är om möjligt ännu hetare!

 

Gud alltså nu blev man ju nästan hångelsugen.

Men i allafall för att avsluta storyn om kvällen så var det så att Crille började bli jobbig med min mobil och ett vilt bråk utbröt som C tyvärr vann eftersom jag är jättekittlig. Sen så skickade Crille massor av sms vilket tydligen var kul för honom, inte för mig, jag mordhotade Crille, missade bussen, pratade i tele med Cattap som hade haft en bra vecka trots min frånvaro. Tydligen dök jag bara upp i hennes hjärna 1 (!!!!!!!!) endaste gång och det var när hon väntade på ett tåg och hade tråkigt. Det är bara det man duger till, att underhålla folk sucksucksuck.....
Cristopher Roin som är så himla bra på att se sanningen, i allafall så kan han läsa mig väldigt bra för jag är tydligen som en stor jätteöppen vagina, han skrev i allafall ett sms som såklart stämde perfekt in med sanningen:

sorry lo, men jag vet att du älskar mig och att du kommer tillbaks till mig!! så jag ber inte om ursäkt! ring mig imon så bjuder jag

Är Crille synsk?? Och vad vill han bjuda på? Horor, sprit, något annat?

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh vad sa crille om mig då?

2009-01-20 @ 18:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback