Hejsvejs

Kom fram till att jag aldrig skrev om en totalt galen och mycket rolig lördagskväll igår. Det hela började bra efter min vindsstädning med att jag träffade Linnea i täbban, vi drog hem till mig och slängde ner massor av sprit och kläder i en påse och drog vidare hem till henne. Hade då blivit lite varnad av Sarah som spänt verkade se framemot mitt möte med Linneas mamma som tydligen är svårcharmad? Det här kändes som en väldigt fin utmaning för mig, mästaren på att charma föräldrar och ja jag ska inte skryta men det tog inte många minuter innan jag fick en plats i hennes hjärta. Kände mig ytterst nöjd med mina kvalifikationer. Sen så höll vi i allafall på att totalmissa tåget men vi hann i sista stund, jag tappade även min kjol precis framför konduktören. Han gillade mig :)
Sen så fortsatte det hela hemma hos Crille där John och jag shottade vodka så det stod härliga till, tror jag, och vi drack världens kanske godaste (överdrev väldigt nu) drink som bestod av citronvodka, margeritha mix och red bull. Ni kanske märker hur positivt inställd jag var denna afton?? Sen så blev jag kanonerspackad och förhoppningsvis alla andra också och så drog vi till tegel. Nu minns jag ungefär bara följande bitar:
*Vi gick i fina par och om jag hade varit lite mindre berusad hade jag absolut drömt om att ha John som my boyfriend
*Jag blev bitchslapad av typ alla för att jag skulle nyktra till, funkade sådär
*sen hade vaktis och jag en trevlig stund, jag var stolt över att inte behöva visa leg.
Ja och sen är resten av kvällen en vild mix av typ tegelöl, ålande på dansGOLVET och väldigt väldigt mycket hånglande. Minns verkligen bara ett av alla mina hångel men som tur är kunde Jennifer och Sarah infa mig om vad som hänt. Försöker komma fram till en ungefärlig siffra, tror att det var minst fem, högst sju i allafall! Pinigt, jag är ju verkligen en hora ändå ut i tåspetsarna eller vad säger ni andra??
Funderar på om det är lika lätt för killar att hångla med typ 100 pers? Vart jag än går så träffar jag på folk som håller med mig totalt om att hångla är totalt oskyldigt och att man kan hångla bara för att man är lite uttråkade och så känner man nada och allt är helt käsnlodött. 
Till slut i allafall gick vi till Täby Park hotell och hade världens softaste hotellnatt. Puss till Sarah för det här <3
Det konstigaste nu dåra är så här att igår var jag helt ångestfri, helt sjukt men det kan ha berott på att jag fortfarande var full men idag är livet lite lite värre. Jag kan verkligen bara inbilla mig hur jobbig jag var... Måste säga förlåt till hela världen nån dag. Och lägga upp lite softa bilder från kvällen. 

Borttappade saker:

3 par sjukt coola solbrillor, såg dom senast på dansgolvet.
Ett par trosor och en bh.
En pälsmössa som jag visserligen tror att Adrian har koll på?
En flaska Captain Morgan
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback