hej hej hej

här sitter jag i världens kanske bästa stad. På 23:E våning :S kan dö om det börjar brinna bara så att ni vet. Resten av min familj är typ borttappade i denna stora stad men inte jag för jag hittar överallt. Kände enorm kärlek till New York redan första minutrarna då jag såg två maffiga maffiabossar stå och lura i ett gathörn. Morsan säger att det inte finns maffia här, suck hon är bara bitter för att hon redan är bortgift. Själv är man ju mer än mottaglig för ett frieri av en äkta man from the maffia! Idag har jag varit på strawberry fields i Hyde Park, vandrat lite på Upper East Side och även hunnit med att gå på Brooklyn bridge och i en del affärer. Har typ inte handlat särskilt mycket än men tänkte nog öka takten lite. Conversen kostar i allafall bara 250 spänn, här är mina nya lovers:



På flyget hit kom jag på att man inte borde få flyga utan sina vänner i allt för många timmar. Höll typ på att dö för en massa sanningar trängde sig in i min hjärna. Kom fram till att jag ville ha Crille R där, gärna ihop med typ Axel L, Heddan m.flera typ Cattap?! konstigt nog kände jag även ett sting av längtan efter en roande stund med mina nya vänner Adrian och John, det är verkligen två som vet vad livet går ut på!!! Jaja allt jag vill säga är typ att alla nya vänner man får genom Crille är underbaringar kram till er

Sara Sandahl min älskade vän:
För det första borde det vara förbjudet att vara så vacker som du är och för det andra så har vi absolut inte glömt bort dig men du måste ändå förstå min oro över att du ska komma hem och sno tillbaka Lådmannen!! Då är jag plötsligt ensam och uttråkad. I mina vildaste fantasier så kommer vi tre hänga alla tre. Galet, jag vet!! Kramar er alla, vill aldrig mer återvända hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback