här händer det grejer

har ju varit lite upptagen på sista tiden, var på en helt underbar spelning med Oasis i globen. Det var helt fucking amazing!! Vi trängde oss fram så att vi stod precis framför Liam som förövrigt är sexig. Helt sjuk känsla i allafall! Don´t lock back in anger var höjdpunkten <3



Spoon och Elin K är söta


Har även tagit körkort, fjärde gången jag skrev teorin lysste det godkänt :D Detta var igår, så då drog jag och träffade Spoon och Mallan som mer än gärna ville kramas med Körkortstagaren. Sen burnade vi runt lite allmänt i bil, hämtade Crille Rådman och hade familjemiddag med CattaP och sen så drog jag, Mallan, Jullan hem till Jan O (mallans farsa). Helt underbart, alla var sjukt happy där, pussades och var såååå otroligt lyckliga för min skull. Fick även en öl av Björn som förövrig får mitt hjärta att banka så hårt att det hörs hela vägen till grannen. Nej men skämt å sido, den här människan är en underbart fin vän!
Eftersom Mallan och Jullan skulle åka till Thai idag blev även jag lite sugen och självklart hade jag en lösning på problemet: vi drog hem till mig, jag drog planen för dom andra och frågade om dom ville komma med och lyssna när jag försökte övertala min pappa, tänkte att det kunde bli rätt kul. Men dom ville inte så nervös men ändå hoppfull gick jag ner och sa:
-Jo Malin och Julia ska ju till Thailand imorrn.
- mmmm, säger pappa något oangagerat
- Ja så jag tänkte att jag kunde åka med kanske? Fast biljetten kan jag inte betala själv, säger jag på mitt raraste sätt.
- Ja det går väl bra, säger min pappa och fortsätter se på På spåret.
Jag var inte särskilt överraskad över den lätta övertalningen, sån är pappa, alltid lika kjamgo! Morsan har också varit kjamgo den senaste tiden, sen den 25:e, hon brukar vara det.
Mallan och Jullan garvade mycket, min pappa är för fin <3 Jag visste att han skulle gå med på det här! Fast biljetten är inte bokad ännu så än är inget säkert men om jag åker så ska jag få en spritflaska av Björn och det är ju alltid kul :)
Skjutsade runt lite igår och det var superkul framtills Malin och Julia skulle ha skjuts till Arlanda halv fem imorse.
Försökte slippa undan och istället låta CP köra genom att säga:
- Men jag är skittrött!
Varpå Catta svarar ironiskt: Ja men jag är jättepigg, har alltid min mest aktiva och vakna tid klockan fem på morgonen!
Hehehe allt är roligt när man är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback