För alla jättespända människor:

Min uppkörning gick väl fint men fick ändå inte godkänt. Det suger ju lite men tydligen är jag ändå väldigt bra på att köra men jag blinkade inte i rondeller och glömde bort högerregeln. Hamnade typ i trans, blev helt handlingsförlamad när jag kom fram till en korsning och istället för att typ stanna till och chilla lite lagom så tryckte jag gasen i botten och hoppades att dom andra hade en stopskylt eller nåt. Det fanns tyvärr ingen stoppskylt men vi överlevde utan en allvarlig trafikolycka.

I vilket fall hade jag och Catpower en väääldigt mysig stund igår. Rätt rolig också, vi kollade i gamla skolkataloger och valde ut en ur varje klass som man helst skulle hångla med. I vissa fall var det rätt svårt som typ i den här klassen:



Cattap valde tjejen, jag vägrade henne, hennes farsa är värsta galningen. En dag i augusti skulle Mallan och jag passa Mallans farsas båt plus typ hela båthamnen. Soft tänkte vi, man lägger sig ner och sover. Precis när vi slagit oss ner för att chilla och äta daimtårta dyker en man upp och Malin säger: hoppas det inte är han som också ska vara här, det är den värsta typen man kan hamna med. Men det var inte denna man, istället dyker en annan man upp som visar sig vara född i helvetet!!! Kan nog inte ens fortsätta skriva om honom så totalt insane är han!!!!!!!!!!
Jaja viktigt att minnas namnen på alla man valde i allafall, om dom dyker upp plötsligt och mycket oväntat!

Svårt att välja av alla heta lärare. Gissa vem jag valde??




Funderar nu på om jag ska orka gå på fest eller om jag ska dra hem till Crille och hänga, the guys som vet vad livet går ut på är där så varför inte? Crille vill dock att jag ska ta med mig tjejer, känner inga såna!!! I allafall inga som kan hänka dit. Förklarade för Cri att Cp jobbar, allt han sa var:
- Jag är så jävla trött på henne!!
Håller med!!


Imorrn är i allafall Tegeldagen med stort T. Heddan och jag har varit superduper taggade i typ 3 fucking jävla veckor!!!! Skjuts-Henke ringde mig idag också, hans planer för helgen är följande:
*Träffa mig
Heheheehe, hur många söta killar får man ha på g egentligen??

En av mina darlings, Per B på bild. Gick på ridläger hos honom när jag var 11, vi älskade varandra från första stund även om jag ibland hade en tendens att vara lite illbattig som liten. Kanske även ska nämna att ridlägret las ner efter att jag åkte hem. Pers liv blev aldrig detsamma och nu ser han mig bara på horse shows. Han brukar ge mig björnkjamar och kalla mig raring. Så romantiskt!!! Tyvärr vägrar han ge mig folksamprylar efter att han träffat mig redigt berusad i gothia lobbyn :(

Kommentarer
Postat av: malin

men hllå nu gissade vi på vilka du ville hångla med av lärarna???! svaret???!

2009-01-24 @ 11:29:08
Postat av: Anonym

näst längst ut till höger, övre raden :D

2009-01-24 @ 13:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback