Även onsdagar är roliga, bara man har rätt sällskap

och det hade jag idag *smile smile smile* Det började med att mitt nya nyttiga liv ersattes av ett onyttigt liv och vi (jag och min vapendragare Crille) beställde pizza levererat hela vägen till dörren. Sen så tittade vi på lite Gossip, The hills mm, fick en utförlig beskrivning av lumpen med hjälp av facebook-bilder, tittade på bilder på Crilles lumpenpolare och jag fick avgöra om dom var HB eller så och sedan gjorde vi en mycket bra lista över folk som skulle bilda ett bra gäng utomlands. Det blev lite bråkigt och en del diskusioner och nu ska vi inte ses på ett år men i vilket fall blev listan klar, vi valde varannan var och det är mycket viktigt att det kommer med vem som valde vem eftersom jag inte kan stå för Crilles val och vise versa.

C  Adrian (lonely boy)
L John Kärki
C CattaP
L Malin Smedman (kände mig tvingad)
C Mullan
L Jullan
C Axel Lööf
L Heddan
C Björn Smedman (först valdes J.Hanberg men vi strök honom)
L Mattias "Casanova" Hultberg
C Nisse
L T, Manton och Markus Hörner (Dom går på samma plats för Mackan åker i handbagaget och Manton inlindad i en matta i bageget och T bär allt)

Jaja sen lyckades vi bli övertalade att dra till Tegel så vi gick dit och tog en öl och det var just där vårt fina underbara mulliga gäng bildades, Jag, Crille, Heddan, Axel Lööf och Robin (ny vän) utgjorde en fantastisk femkant. Såg en helt underbar kille iförd ett lent bröst och en v-ringad kofta. Vi blev helt till oss allaihopa så till slut gick Heddan och jag fram och sa att vi ville ta en bild till vår modeblogg. Se och lär gott folk (på hur man inte ska klä sig):


Lessnade efter ett tag, funderade på att ringa folk vi kände och fråga om vi kunde komma på efterfest men vi insåg att klockan var 23 och det verkade ju sjukt att gå på eftis då hehehe! Käkade lite på donken och hade svinkul, berättade lite roliga storys och snackade om typ hångel och sånt. Heddan beskrev också väldigt bildligt hur kul han hade haft det på sin resa.

 Så här kul har Johan på en vanlig resa med vänner:



Och så här kul var resan han gjorde nu:



Så här mycket spårar Johan en vanlig kväll på tegel:



Och så här mycket spårade Johan på den här resan:



 Det är så underbart att bara hänga med killar för man får inte bara se världen ur ett annat perspektiv man känner även att man får bra uppbackning i en fight. Visserligen är Mallan typ bäst på att fightas men ändå :) Tänk er en cool E-type låt, jag som kommer gående med två killar på varje sida typ 1 meter bakom, så coolt hade vi det! Efter alla roliga storys så drog vi tillbaka till tegel i hopp om att få se tröjlösa mannen igen, två entrér på en kväll är nästan rekord! Tröjkillen var bort så vi drog och hämtade toapapper, heddans pappa jobbar med sånt, så lindade vi in ett helt hus i toapapper. Vem visste att en villa var så svårinlindad??

Lite fler bilder från fantastiska kvällen:

Heddan Heddelin, Me and Tegelöl


Heddan i bråk med ett träd


En fight han förlorade.....


Heddisch och Axel Leef


För er som noterat det så har jag börjat leva nattliv, är inte ett dugg trött nu och känner verkligen hur mycket bättre det är att blogga mitt i natten. Inte helt dumt att vända på dygnet. Imorrn ska jag sova sinnessjukt länge och börja hålla alla mina nyårslöften :D



Kommentarer
Postat av: cissi

jag är inte din vän längre. inte crilles heller för den delen. fyfan för er!

2009-01-08 @ 14:09:37
Postat av: jullis

haha, spongan passar alltså inte på en utlandsresa.

Tur att hon stannar hemma!

2009-01-08 @ 14:35:07
Postat av: Adrian

Var är bilderna på när Crilleboy2 dricker vatten!?

Extremt besviken..

2009-01-08 @ 21:32:37
Postat av: glomd sarre

alltysa jag kannner mig som serena nar hon kom tillbaka fran hennes ar i europa, totalt utfryst och glomd. okej lotten sager upp eller verkar ha raderat ur varan vanskap men visst det kan jag ta jag ar ju trots allt bara fejk-veda-girlen. men sen nar clistofer ladman ar med pa att gora en lista och sjalvaste KICCCI inte ar med sa far jag hjartattack. usch att axel loof ar en kandidat och jag inte ens med? vem var det egentligen som presenterade kinesen for er om jag far fraga...

2009-01-16 @ 05:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback