här sitter världens sämsta bloggare

har ju så mycket att göra den här veckan, hårt att både jobba heltid och vara körkortstagare. För att rädda situationen så skriver jag i min bok och sen så får jag helt enkelt typ blogga 1 dag efter eller n¨åt för jag kan absolut inte hoppa över måndag, det var en viktig dag.

Måndag

Snackade med Crille och påminde honom om att det är alla hjärtans dag snart.
-Fy fan, sa Crille, då ska jag stanna inne på mitt rum.
-Kommer du inte ens tänka på mig, undrade jag rart?
-Jo, och det är just därför jag inte tänker gå ut!!!
Those butterflies need to be killed!!

Funderade tidigare på vad som hänt med min favoritsysselsättning, hänga med mig själv!? Det intresset var länge sedan man såg till. Den nya Lo har endast en hobby: köra bil!
Att skjutsa packade människor till tegel är dock asigt och kommer aldrig göras om men det som oroar mig lite är att jag inte ens var sugen på att gå dit ens när jag stod utanför! Hade ju iförsig roligare i bilen med "röda jackorna". Osäker på om jag någonsin kan finna glädje på tegel igen, mina dagar där kan vara över?
Kanske att lördag kan få DJbabyLo back on track? Lägger här ett stort ansvar på Heddans axlar och även lite på en underbart rolig vän vid namn Kristin Ljung. Hon roar verkligen upp mig varje gång jag ser henne och det gillar jag <3

Ett dilemma som hände Charles häromkvällen:
Vi behövde kolla en grej på hans dator, hela Crilles familj är hemma så jag får absolut inte följa med upp eftersom dom då tror att vi är ihop. Jag påpekar då att ingen av dom andra heller kan följa med, valet är väldigt svårt. Vad tycker ni att C ska göra?
Alt. A : Jag går med, alla tror att vi är ihop. Pinsamt för oss båda men mest för Crille tydligen!
Alt B : Sarah går med, alla inser att Crille är slynig som byter tjej hela tiden.
Alt C : Johan går med, alla inser att Crille är bög.

Läser en jätteroande bok just nu, i jobbet skulle man kunna säga. Är ju som sagt väldigt framgångsrik i min äktenskapsrådgivarkarriär och tänkte nu ge mina kunder ännu mer råd med lite hjälp av den här boken. Jag mixar den förstås med mina egna tankar och ord så blir allt prima ballerina. Sorgligt nog måste jag erkänna att jag är lite begränsad i mitt yrke. En ny kund som jag mötte ville ha hjälp i ett väldigt seriöst förhållande och det är 2 ord jag inte connectar så bra med. Är bättre på att få folk att hångla lite. Mer tungor till folket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback