Fredagen den 13:e!!!!!!!

LÄSKIGT värre!!! Fast jag hade min otursdag igår, det började med att alla mina kläder typ stank svett, min feja var finnig och mitt smink borttappat! Var jättesen och glömde min mat hemma vilket ledde till att jag var tvungen att äta i matsalen buhuuhuhuhu. Gratis mat hade i vanliga fall varit jättefint men inte i det här fallet för maten smakar skit, har gjort det sedan jag började ettan. Tror dock inte att det är mattanten det är fel på utan snarare leveransen av mat. Jag får i allafall enorma ångestattacker bara av att närma mig matsalen! I början gick det fint för då tog jag helt enkelt typ nada food men då sa kidsen: att fröknarna måste äta jättemycket för att visa barnen! har fått ett tips nu om hur man ska göra för att skapa nån slags illusion av massor av mat. Otursdagen vände en kort stund till en lyckodag då jag hade ett litet hett möte med den heta musikläraren i lärarrummet. Han var hetare än vanligt och vi typ nästan ögonhånglade. Spenderade sen lite tid med att göra upp en plan för att lyckas hångla med den här snubben. Vid det här laget höll jag på att typ svämma över så jag var tvungen att lätta mitt hjärta för några mogna 9-åringar som berättade att han hade fru och barn. Så himla deppo!!!

Har fått en del krav att skriva om lördagen men jag pallar ej nu!! får göra det senare för jag ska jobba. Kan kanske tänka mig att skriva lite fort om en galen afton typ i förrgår eller nåt när jag, Heddan, Sarah, Rizz och en annan "kompis" som jag inte ens tänker nämna med namn var ute och sladdade. Den här "kompisen" kanske dom flesta kan lista ut vem det var på bilderna men nu är han lyckligtvis bortrest i 10 dagar. Skönt för vi är nämligen ovänner!
PAUS
ojojoj nu tog jag en liten paus och under den tiden hann jag ha ett uppslitande bråk med "vännen" på fejan så nu kommer den här bloggen inte bli riktigt klar för jag ska antagligen gå och lägga mig under mitt täcke och vara jätteledsen! Får fortsätta sen vilket kommer bli intressant!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback