världens otursdag och jag vill gråta

Började med att jag var totalt uttröttad efter jobbet efter en del jobbiga kids. Drömde hela dagen om mina egna som kommer vara otroligt snälla och om dom inte är det så åker dom på spö.
I allafall tänkte jag åka förbi min favorit-second hand men utanför ser jag en bil jag känner igen så jag sket i det för mitt hår var elektriskt, jag har finnar i hela fejan (helt sjukt, är nog i puberteten ändå!) och jag orkade absolut inte prata med en endaste människa som jag kunde känna. Åkte hem och orkade ringa Mallan som förövrigt hade 36,3 i temp. inte mycket mot mina 37.5. Vi kom i allafall fram till en del bra saker:
*Att Johan Hedman är underbar
*Att Nisses föräldrar borde flytta till Linköping så han slipper vara så ensam. Hemskt med familjer som splittras. Då flyttar jag in och tar hand om deras "gård" och så kan dom komma hem heeeeela familjen W ca var tredje vecka och ta hand om det som behöver göras och typ städa lite. Allt för Nisses skull så han ska må bra!
*Tror vi kom fram till att vi gillade varandra också (Mallan and me alltså).
Efter telesamtalet åker jag till gengåvan (second hand) igen och väl där hittar jag massa softa grejer men inser sen att mina pengar ligger kvar hemma.... :(:( Sjukt irri!!
Tänkte sen dra till gymmet, kommer dit inser att jag glömt mitt logginarmband hemma och blev så sur att jag åkte hem och nu sitter jag här och om jag hade orkat hade jag skrivit på Mullans wall:

Hej! Har du någon gång tänkt på att det är konstigt att om man är typ bajsnödig på kvällen, håller sig, sover och sen går upp då har nödigheten försvunnit? Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback