Saknar Sarah B!!!

gumman om du läser detta så tycker jag att du ska komma hem! Igår grät jag nästan lite för jag tyckte synd om mig själv eftersom folk aldrig kommer på mina "fester". Sarah B är den enda som ALLTID är på plats. I tid också <3 En vän man kan lita på helt enkelt!
Är på jobbet idag och det är inte särskilt jobbigt. Älskar att jobba helt plötsligt, tycker det känns jobbigt att vara ledig och vääääldigt jobbigt att ha rast. Är tråkigt, vad ska man hitta på liksom? Ska försöka överleva jullovet utan att jobba, det är ju faktiskt inte jättejättelänge förrens jag ska vara aktivjobbare igen :) Gillar dessutom att ha arbetskamrater, det är typ mina stand in-vänner när alla andra är borta.
Ska nog dö lite granna när jag slutar klockan tre. Började klockan halv sju och jag måste verkligen poängtera igen att det är helt sjukt att jag blev glad när klockan ringde halv sex. Kan man jobba heltidx2??

Kommentarer
Postat av: Sarah B

HAHAHAHA! minns wendyfesten speciellt! =)

Jag saknar dig ocksa Louie! Du skulle behova komma hit och styra upp lite grejer. Haller pa att do pga ett par manniskor (dom har piercade ogonbryn och kommer fran mariestad)

GOD JUL!!!

2009-12-24 @ 01:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback