Jag vill vara arbetslös!

Eller egentligen ljuger jag för man måste ju ha lite pengar men liksom hallå hur underbart var det inte på den tiden när jag satt hemma och tittade på dool hela dagen? För att inte tala om när jag satt hemma i två år när jag egentligen skulle gå i skolan och då i stället följde alla dagstids-såpor som fanns att följa? Jag var liksom känd som tjejen som sjukskrev sig för att inte missa hem till gården!! Eller som när Crille och jag tittade på Gossip girl varje dag och drack drinkar? En helt vanlig måndag liksom! Det var tider det...


Kommentarer
Postat av: mullan

losifer kan du inte skriva det inlägget som du ville skriva på min wall på min wall? skulle bli stolt ifall jag hade det där. skulle även svara ärligt.

2009-12-07 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback