hemsk hemsk hemsk hemsk dag!!!

Usch och fy denna dagen är (inte) ett liv. Fast den var ett liv fram tills att jag slutade jobbet för då blev allt obra. Är så uttråkad och allmänt jättebesse. Hade sett fram emot att hänga med Mallan men hon är magis så det suuuuuger ju!! Hoppas att Jobe och Mannica kan rädda mig från total stristess och mental kollaps. Hoppas att jag i allafall får nån julklapp imorrn även fast jag sagt att jag inte vill ha något. Tar tillbaka det, dum idé! Behöver absolut tröstas av packet. Önskar att det skulle stå en superfin häst utanför dörren imorrn som frustar lite och är kelig. Helst ska den vara underbar att rida och hoppa som en gud. Och så ska det medfölja en horsekeeper och en gratis stallplats. Hästskötaren är även bra på att rida så man kan rida hur lite man vill. Ps. hästen har även en butetsadel och ett coolt namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback