varför?

kan inte alla människor eller kanske i allafall jag få leva i ett fantasiland eller typ tyska landsbygden??








VI "KOLLAR" ATT ALLT GÅR RÄTT TILL I EN BIL. GISSA VEM SOM SATT I?


För er som inte vet är det här dagen efter att jag ordnat en underbar välkommen hem-fest till Mullan (måste återigen tacka alla som kom). Vi tog i allafall oss ut på vägen och hade kul. Gick i centrum och frågade om Mullans stövlar fanns i nyare upplaga och krockade med bilar. Var lite bakfulla också hihihi :D Fantasirika som vi är kom vi på en hel story om en landsbygd kallad tyska landsbygden. Jag är Evelyn De Lauer och Mullan Babette Loders. Har skrivit ett kapitel som jag ska lägga in här fortast möjligt, än så länge har bara jag, mullan, bjärt, julia och nisse roller. Tror jag.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback