tjena tjena

Har tänkt mig en storstilad comeback. Lite ledigt måste ju alla få ha ibland men nu är det btb som gäller. Kan berätta att jag jobbat idag på skolan. Hände inte mycket förrutom att jag kom fram till att det vore sjukt hemskt om man fick en unge med sjukt stora fötter. Tänk er en rar liten söt ängel med skostorlek 45!!

Det här räknas absolut som den första helgen i total ensamhet, eller ja nästa helg räknas mer för B.Smedman är hemma tills på söndag. Men den ensamma, kärlekslösa Lo har i allafall varit på resse, grekisk, tänkte en del på systrarna Maraki <3 Min enda föda i dessa sorgsens dagar består dock enbart av ostbågar.
Just nu kan jag faktiskt inte klaga på livet, ligger i sängen med ett mysigt duntäcke och äter..... OSTBÅGAR! Är det hemskt patetiskt en fredagskväll? I så fall bryr jag mig inte ett endaste litet dugg för det här är soft.
Och imorrn ska jag på loppis på Täby Galopp :D Morsan ska också med (PENGAR PENGAR PENGAR) hehehe skämta

Har verkligen blivit lite av en ny människa, kan glatt berätta att jag kommit fram till vad jag skulle göra vid svinrikedom:

*Ta hand om en vanvårdad elefant (skulle döpa den till Pellefant eller Babar)

   



*Adoptera två misshandlade katter


*Köpa en cirkus med tillhörande djur och bjuda in mina bästaste vänner och turnera runt, träna in en show och bara leva livet med dom jag gillade. Men showen skulle antagligen bli rätt dålig. Ska nog skriva en bok om detta.




Imorrn kommer mina nya loppisfynd upp,kanske även dom jag hittade i en container. Det var nämligen så här att jag och Nils W skulle cykla hem till Björn S då vi såg en container fylld med roliga grejer. Hittade b.la fem stolar, ett bord, en bok, ett par skidor, en cykel och en massa smågrejer. Mitt i allt det här rotandet kom bröderna smedmans tredje medlem förbi nämligen syster Lisa som höll på att dö för hon hade sagt till sig själv när hon såg att några rotade runt att är det Lotten så dör jag. Och det var jag!!!!



durstigeine.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback