my kids <3

När jag jobbar brukar jag roa mig med att studera barnen och sen välja ut dom som är sötast och liksom ta lite av varje och på det sättet mixa ihop den perfekta ungen som såklart ska vara min :) Idag fann jag i allafall rösten som min son ska ha. Helt sjukt jävla fucking wonderful!! Den här killen är så söt att jag dööööör, skulle t.om kunna tänka mig att annordna studiebesök för dom som vill se/höra. Kanske ska göra en liten guidebok där jag kryssat för dom barn som är söta som man inte får missa att studera lite extra. Guideboken kommer då delas ut i samband med dom här annordnade bussresorna jag gör till skolan. För 10 kr extra får man hörlurar och kan lyssna istället för att läsa.
Mötte i allafall den här killen i morse när hans kompis hade lite problemos. Det var nämligen såhär att kompisen inte fick på sig sina skor och dom såg rätt små ut i jämförelse med hans fötter så jag undrade ju om han växlat skor med någon men icke sa nicke för ingen annan hade såna skor och han hade kommit i dom imorse sa "gulliga rösten" och utbrast:
-Hans fötter har växt så mycket idag att skorna inte passar längre.
Till slut var jag också tvungen att tro på historien då inga andra skor fanns och det inte ens gick om tio pers drog och pressade. Det här är nog en sån unge som växer/åldras tio år när dom andra åldras ett. Tycker synd om honom!!!


Om Mullan och jag någonsin får barn ihop:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback