Lo is busy

totalt olikt min vanliga vardag att vara så här stressad, uppbokad. Är ju alltid populär men inte så här! Imorrn ska jag dra till London, innan dess ska jag jobba och typ köra direkt i skitsnabb fart till arlanda. Man vill ju inte gärna missa planet. Har förresten kommit fram till att jag är ett ohygieniskt monster. Jag har liksom "kom ihåg-lappar" på lite strategiskt utvalda platser där det står: DUSCHA!!! Var nämligen ett bra tag sen jag gjorde just detta. Äckligt?

En annan lite sjuk grej jag kom att tänka på idag var att jag har ett par användna trosor (string) som ligger i bilen vid växellådan. Det var nämligen så här att jag, efter ett litet bad i skavlöten, satte på mig trosorna typ upp och ner eller i allafall helt fel och dom typ skar in på alla möjliga ställen och jag kunde knappt gå. Eftersom jag hade shorts på mig så kunde jag ju inte bara rätta till det här misstaget. Som tur är hittar jag en kniv i bilen som jag tar till hjälp och snittar upp trosorna lite smidigt på alla håll och kanter och sen var jag fri :) Hoppas någon såg!! Men lite fisklukt i bilen är väl aldrig fel?




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback