jaha jaha jaha

klockan är ett, jag dricker öl, känner mig lagom lullig och lyssnar på "spexiga" låtar som destination calabria osv. Har besök av Tobbe K och Sarah. KUL :D Crille Rådman har gått hem och lämnat mig åt mitt öde. Tidigare idag åkte vi runt och letade efter Dennis i hela täby kbyn men han var helt borta. Men sen kom han tillbaka :) Imorrn är det kräftis, än så länge bara jag och Dennis men det är standard på mina "fester". Att få pers tar närvaro alltså :)

Annat att göra imorgon:

*Lägga in bilder på förra veckans loppisfynd
*Gå på loppis
*Besöka bolaget :)
*Måla en stol för tredje gången
*Laga en cykel

Nej nu ska jag ta lite vin och några till öl, känner för att bli jättelullig, ligga i soffan och lyssna på soft musik.

Kommentarer
Postat av: mullan

ringer dig imorgon lo eng, jag är ju snart i sthlm. fest på onsdag kväll? kanske torsdag?!?!?

2009-08-25 @ 00:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback