hallådär

var inne på facebook idag. Är typ aldrig det eftersom det inte är tillräckligt lönsamt, går ju mycket lättare att ringa folk då. Funderar dock på att bli facebook-aktiv så det står härliga till. Nån som vill bli "brevis" på fejan?
Såg att Jullan var lite avundsjuk på mig för att Mullan mejlar mig och inte henne. Jag är tydligen svårfångad. Eller leker det. Är sjukt trött efter hårt slit på jobbet så snart ska jag se en film (superbad), förhoppningsvis med Sarah B och Rizz. Mina ombyggnadsmöbler har regnat sönder idag. Imorrn kommer jag träffa Mullan :) Puss

My boyfriend:




Drömde förresten en underbar dröm som innehöll några personer jag gillar skarpt nämligen:
Malin S (huvudroll), Dennis S, Nils W, Julia G och sen jag själv :D

Kommentarer
Postat av: jullan

berätta om drömmen lo!!

2009-08-26 @ 22:16:10
Postat av: mullan

intressant att du fortfarande inte svarar på mejlet.



2009-08-27 @ 10:16:52
Postat av: mappie

vad handlade drömmen om?

2009-08-28 @ 16:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback