hajhaj

Läste precis Mullans blogg, blev på underbart humör! Den där "festen" kom faktiskt på tal häromdagen när Sarah B och jag diskuterade kräftskiva, det enda vi typ kom fram till var att den absolut inte fick riskera att bli som Wendy-festen (mullans hemkomstfest). Sen garvade vi i typ en kvart.

Nåja kan berätta om tre spännande saker som hänt:

-Har hittat tre cyklar till cykelverkstan som jag driver ihop med Nils W. Vi hade redan innan fem cyklar och då har vi ändå sålt två. Rikedom på väg!
-Har också hittat en asaful byrå som jag håller på att göra om till jättesnygg. Ska visa bilder sen när den är klar.
-Tidigare idag hittade jag ooootroligt mycket vax i mitt öra. Onormalt mycket faktiskt!! Väldigt fascinerande, önskar att ni hade fått se...

Btw åker jag till London på fredag! Ska gå på hästhoppnings EM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback